Začátky serveru

Nejprve je třeba se zaregistrovat na stránkách travian.cz, každý hráč může mít na jednom serveru jeden hrací účet. Je povoleno mít více účtů, ale každý musí být zaregistrovan na jiném serveru. Registrace se provádí na e-mailovou ardesu ta je jedinečná.Po úspěšné registraci je třeba začít budovat svoji vesnici. 

Ale to všechno známe :)

 

PIDI NÁVOD : 

-> Nejprve doporučuji začít rozšiřovat surovinová pole a postavit sklad surovin a sýpku. 
-> Vřele doporučuji také postavit několik úkrytů pro suroviny ( ty se hodí pro začátek, aby se člověk ubránil nájezdům soupeřů)
-> Pokud je už produkce surovin dastatečná, tak je vhodné postavit shromaždiště a následně kasárna a tržiště.
-> Je nutné zvyšovat úroveň budov po celou dobu hry a to až na úroveň 20.
-> Souběžně až to situace dovolí je třeba postavit akademii pro vyvíjení vojenských jednotek. V návodu hry je deailně popsáno, kdy a za jakých podmínek je možné postavit potřebnou budovu, nebo vyvíjet požadované jednotky. Je vhodné občas kouknou do tohoto návodu.
-> Když už máte větší produkci je třeba začít budovat armádu. Pokud chcete hrát ofenzivní hru je třeba začít budovat co největší útočné jednotky. Doporučuji nezapomenout i na obranu. Ta je taky potřebná.

Návod pro mírně pokročilý: Začátek za germány

ZACATEK

Ok, takze zacina novy server. Spoustu lidi si mysli, ze cim driv zacnou, tim lip. To je chyba. My potrebujeme farmit, ne u stredu byt farmen nebo bojovat s veterany, kteri se delaj jen ***** z noobu, nebo s maniaky, kteri u toho sedi 24/7, aka nonstop.

Takze pockame tak 3-5 dnu a pak se teprve zaregistrujeme za germany. Ze vseho nejdriv dame stavet obilny pole a mezitim se podivame na mapu. Divame se po obilnych oazach a MC (MC znamena Multicrop, jedna se o udoli s 9/15 obilnymi poli) v okoli a na hrace v okoli 30x30. Pokud situace s nima vypada fakt spatne, vypadneme odtamtud a restartujeme nekde jinde.

Ted popisu v krocich jak postupovat.

Varianta A)

1. Rozsirit Obilny pole na lvl 2
2. Postavit shromazdiste
(Mezitim byste meli obdrzet zpravu s instrukcemi)
3. Rozsirit obilny pole na lvl 3
(->Dorazi obchodnici z domova)
4. Rozsirit Hlavni budovu na lvl 3
5. Postavit sypku a sklad
6. Postavit TRZISTE a pouzit za volny zlatky NPC
7. Postavit kasarny a dat trenovat palkare a nez se dotrenuje, dat druhyho palkare.

Varianta B)

1. Rozsirit Obilny pole na lvl 2
2. Postavit shromazdiste
(Mezitim byste meli obdrzet zpravu s instrukcemi)
3. Rozsirit obilny pole na lvl 3
(->Dorazi obchodnici z domova)
4. Rozsirit Hlavni budovu na lvl na lvl 3
5. Postavit kasarny, vytrenovat palky

Ja osobne jsem vetsinou preferoval variantu A, protoze je zpravidla rychlejsi, ale jsou situace, kdy je lepsi varianta B. To si musi kazdy vyzkouset 

A ted FARMIT! A nezapomenout na NPC. Za nafarmeny surky stavet dalsi palky. Nestavet zatim produkci, ani pole. Za chvili sice budete v minusu, ale to nevadi. Ke konci prvniho dne farmeni byste se meli pohybovat mezi 40-70 palkama.

POZNAMKA: Pokud budete pouzivat zlatky na okamzity dostaveni u varianty A, budete pak stejne muset cekat na surky na druhyho palkare, takze se to nevyplati Jestli se ale chystate pouzivat zlatky ve hre, nemyslim tech 35 ze zacatku, zapnete si plusovou produkci.

JAK FARMIT, JAK PREZIT

1. Jakmile budete mit vic vojaku, neposilejte je vsechny najednou ani ve vetsich poctech(50+), pokud necekate boj (treba u silnyho gala) Radsi je poslete v malych poctech po vice skupinkach na vic cilu

2. Neomezujte se na 7x7 okoli kolem sebe. Po prvnim dni byste meli mit jiz dostatek palek a vsichni v 7x7 poli, krom tech v protekci, vybrani. Rozsirujte se postupne dal a dal. Po prvnim tydnu by kazdy minimalne v koli 14x14 mel byt farma a vedet, kdo jste.

2. Postavte ukryt na alespon tak 3. uroven. Je to z duvodu, ze kdyby se na vas nekdo rozhodl zautocit a vzal vam vsechno vase obili, tak by vam zacali umirat jednotky kvuli zaporne produkci obili.

3. Nebrante utokem a neutocte obranou. Pokud na vas jde utok, uhnete s vlastnimi jednotkami a poslete vlastni utok (hlavne ne vsechno, muze jit o past) tak, aby dorazil 1, 2 sekundy pote, co se vrati utocnikovy jednotky domu. Nebude mit sanci s nimi uhnout.

4. Jakmile vam vyprsi protekcni lhuta, nikdy nenechavejte jednotky doma, kdyz tu nebudete. Poslete je vzdycky nekam tak, aby se vratily, kdyz tu zase budete. Treba na noc.

5. Behem prvniho tydne nectete ani nemazte zadny zpravy. Teda krom nedejboze od MultiHuntera . Je to z toho duvodu, ze mnozi hraci se tak snazi zjistit, jestli jste online a KDY online BYVATE - a to nekdy pisi i pres zastup na farmu. (Zprava smazana jevi se jako prectena)

6. Po prvnim tydnu si najdete nejakeho zkuseneho rimana ochotnyho spolupracovat - muze to byt klidne i vase farma. Od nej se zasobujte pretorianama a kombinujte to osteparema.

7. Pokud nejste silny gold-user, nezakladejte jako druhou vesnice 15c/9c. Zalozte jako druhou vesnici vesnici normalni. Multicrop by hrozne zbrzdil vas rozvoj, pokud nejste hojne ochotni pouzivat zlatky na NPC. Totez plati pro treti a ctvrtou vesnici, patou vesnici bych uz obsadil nejaky Multicrop s oazama. Pokud delate dobre svoji praci, nikdo by vam ji zabrat nemel.

8. Nechodte do zadne aliance ze zacatku. Je to jen ztrata surovin a zbytecnost. Jen nejaky poplatky na ambasadu a ztrata farem. O alianci zacnete uvazovat, az se zacnou ukazovat kvality a vy usoudite, ze je potreba.

9. Ctete .cz, .us, .com, .co.uk etc fora, dozvite se tam spostu uzitecneho infa. Nespolehejte na Support, ne vzdycky odpovi spravne, na slozitejsi otazky zpravidla odpovedet nedokazet. Pri komunikaci s MH budte trpelivi a slusni, hlavne nebudte pripadne sokovani jejich neznalostmi nekterych hernich triku a beznych praktik, za ktery vas treba nepravem zablokuje (treba posilani vice vln z jedne vesnice prichazejici v ty samy vterine -,-) - nastve to, ale je treba s tim pocitat predem a dodrzet slusnost i v pripade, ze se vam ji nedostava ze strany MH, coz tu neni nic vzacnyho 

PRVNI TYDEN

Behem prvniho tydne si musite podrobit svy okoli, znicit veskery odpory, bez milosti zfarmit vsechny - krom tech v protekci :/

Podivejte se co nejdriv na sve sousedy germany v okoli a zajistete, ze vas nebudou okradat v podobe farmeni vasich farem, ani v budoucnu ohrozovat.

Neprestavejte vyrabet dalsi palky a nelekejte se zaporne produkce obili. Behem konce druheho dne (presneji 48h farmeni), pokud jde vse ok, mate 100+ palek, surky se jen sypou, tak zacnete stavet.

Zamerte se na rozsirovani produkce, zejmena obili a dreva, pak hliny, nakonec zeleza - zalezi ale hlavne na tom, co vam palky nosi domu. Rozsirte postupne sklad a sypku na kapacitu, jakou budete potrebovat. Hlavni budova na lvl 5, kasarny na lvl 3. Akademie na vyzkum novych jednotek. A postupne dalsi infrastrukturu, podle toho, co planujete dal.

Co zkoumat? Ze zacatku je na vyber sekernik, ostepar a zved. Sekernika radim nezkoumat, je proste v zacatcich zbytecny. Vyzkoumejte a vytrenujte nejaky ostepare a zvedy.

Zvedama kontrolujte aktivitu sousedu. Pokud zjistite u nejakyho sousedu nadmernou aktivitu, sledujte ho a az budou katy, vykatapultujte ho do zaporny produkce obili nebo se s nim pak spolcete, jak chcete vy.

Ke konci tydne byste meli mit 200+ palek a okoli podrobeny. Tech 200 je ale fakt minimum.
Ke konci druhyho tydne byste meli zakladat druhou vesnici a mit rytire.

HRDINA

Za hrdinu si zvolte bud rytire, nebo palkare. Vyhodou rytire je jeho rychlost, vyhodou palkare je jeho extra rychly a levny obzivovani.
Body strkejte do off bonusu a def bonusu, pak do regenerace a nakonec do utoku a obrany. Zalezi taky na situaci.

NA ZAVER

Tenhle navod je pro mirne pokrocily hrace s casem a chuti hrat travian, ne simcity. Jako kazdy navod neni dokonaly, budete muset hodne improvizovat podle situace

 

Strategie, je hodně závislá na výběru národa a vašem charakteru.
Každopádně pár dní po konci imunity začíná mela. Většina Germánů začíná rabovat své okolí, hlavně Římany (jelikož mají drahé jednotky a pomalu se staví a Galové mají velké úkryty).
A podle toho postavte shromaždiště a kasárny.


Obrana: 
Germáni - nejlepší obrana je útok a spotřebovat veškeré suroviny na stavbu a další jednotky co nejrychleji dovedete
Galové - vojáky nepotřebuje, stačí mít úkryty (ty schovají za každý lvl 2000 od každé suroviny “celkem 8000″) ale zase pozor, Germáni mohou vybrat i 1/3 z úkrytů.
Římané - díky možnosti stavět surovinová pole i budovy zároveň, je asi nejlepší dále stavět pole a k tomu ve vsi úkryty (ty už ale uchovají jen 1000 od každé suroviny, proto jich je třeba více)

Základ obrany je jasný, když u vás dlouhodobě nikdo nic neukradne, tak k vám přestane chodit a jelikož jste neměli ni vojáky tak ho to prostě přestane bavit.


Offensiva: 
Germáni - nejlevnější útočná jednotka ve hře pálkař, je jejich největší výhodou - minimální náklady na vybudování obrovské armády
Galové - bohužel základní jednotka slouží jen na obranu, takže pro nejlepší a nejefektivnější úrok je vyvinout šermíře a vybudovat početnou armádu
Římané - základní jednotkou je legionář, je to obojetná jednotka vhodná jak k obraně tak útoku, avšak nijak zvlášť silná není

 


 

Vyhledávání

© 2008 - 09 POCMARAUDER | Všechna práva vyhrazena.Z webu nesmí být nic kopírováno bez souhlasu admina KONTAKT : pejzaz.junior@seznam.cz / ICQ: 406 597 998 Správce webu